Lærlinger- skikkelig fine folk!

Jeg møter Jan Larsen fra opplæringskontoret Tre-Ringen hos H-vinduet Fjerdingstad i Hokksund en sommerdag i juni. Jan og jeg har møttes tidligere, og det er nettopp hans engasjement for lærlinger…...

Medlemskap kreves

Du må være medlem for å få tilgang til dette innholdet.

Se medlemsnivåer

Er du allerede medlem? Logg inn her

Lærlinger- skikkelig fine folk! Les mer »