12. og 13. april var det duket for skole-NM i Snekkerfaget på Thor Heyerdahl VGS i Larvik. Ingen ringere enn H.K.H Kronprins Haakon åpnet konkurransen, og skapte enorm blest rundt…...

Medlemskap kreves

Du må være medlem for å få tilgang til dette innholdet.

Se medlemsnivåer

Er du allerede medlem? Logg inn her