12. og 13. april var det duket for skole-NM i Snekkerfaget på Thor Heyerdahl VGS i Larvik. Ingen ringere enn H.K.H Kronprins Haakon åpnet konkurransen, og skapte enorm blest rundt…...
Medlemskap kreves
Du må være medlem for å få tilgang til dette innholdet.
Er du allerede medlem? Logg inn her

